Followers

21 June 2010

make-up yang power

The power of make up...wow..memang menakjubkan kuasa make up nie..bila aku tengok model kat bawah nie selesai make up....hasilnya boleh buatkan aku tergoda dengan kecomelan beliau hehehehe.....











BERSAMBUNG....

12 comments:

M a W a D D a H said...

kene make up baru comel erk...

Ieda Al-Habsyi said...

pompuan mekap slalunyer tak comel, hehhee! lariksss! :)

belalang hijau said...

hai riz...
lame menghilang.pegi mane?
pelakon2 kita pun seb bek make jer klu x mmg sah2 nmpk muka berlubang2...kuikuikui...

ayaa alyy said...

seyesly i xsuke make up kot.nnti muke naik merah2. hehe

shapoji said...

dah tahu pasal magic makeup yg nie....saper nak tgok yg penuh gi tgok kat blog telordibasuh...byak lagi muker org jepun yg hodoh jadi kawaii...

hanaKir@ said...

oh noo...muke de b4 make up..ne wat treatment..xpn sbb tebal sgt make up..jawat naik..haa

rizputra7 said...

M a W a D D a H : tak ada ler...saya lebih suka kecantikan semula jadi..

rizputra7 said...

Ieda Al-Habsyi :hehe betul2

rizputra7 said...

belalang hijau :tue sudah tentu bro...dia tue cuma cantik disebabkan make up jer

rizputra7 said...

ayaa alyy : oh yer ker...mungkin elegik kot..tak payah pakai karang abis muka disebabkan make up

rizputra7 said...

shapoji : hehe kawai.

rizputra7 said...

hanaKir@ : hahaha..ko tak nak pakai ker