Followers

21 June 2010

make-up yang power - part2

Sambungan dari make-up yang power (kat bawah entry nie)








Dan hasilnya memang comel giler wa cakap sama lu...Photobuckethehehe

22 comments:

oh farah said...

fuiyo! instant hotness!! haha

Nur -al- Ain said...

fuh.. senang betull.. nk jgk laa

ieQa sWetLuv said...

kena kreatif kalo nak mekap ni.. sume bole sebenarnya hehe

nuriz said...

ada tutorial make up hehe

ayunda maajis said...

pulak dahhhhh...

hanaKir@ said...

tomei..but biar la kecantikan semula jadi like me..ahakss

Ann said...

cantik betul bila lps makeup...sgt berbeza...

tp ak lbh suka kcantikan asli...

Miro Armyrule said...

aku aku make up gak..agak2 boleh mcm johnny depp x?...muahahaha

ain fathihah said...

kesimpulannya, artis2 tu takla cantik sangat. harap mekap. hehe

Qaseh said...

jap jap akk tgh musyikil ...kenapa ko wat entry nih??...

ct syakirah said...

fuiyooo!dri muka x bermaya trus cantek!mantapp!!

rizputra7 said...

oh farah :yup..hahaha

rizputra7 said...

Nur -al- Ain : awk dah cantik..tak payah ler yer

rizputra7 said...

ieQa sWetLuv :oh..ieqa suka make up ker?

rizputra7 said...

nuriz :yup..tak nak cuba ker?hhehe

rizputra7 said...

ayunda maajis : iya..apa yg pulak nie?hhehehe

rizputra7 said...

hanaKir@ :yup..betul2 cantik macam kamu hehehe

rizputra7 said...

Ann :yup..kecantikan yg ori lagi cantik daripada make up nie

rizputra7 said...

Miro Armyrule : try ler bro...aku rasa ada iras2 kalu ko buat

rizputra7 said...

ain fathihah :kesimpulan yg menarik hehehe

rizputra7 said...

Qaseh :tak ada sebab kak qaseh hehehe..

rizputra7 said...

ct syakirah : itu ler....teknik makeup nie memang mantap..