Followers

11 June 2010

Apa perasaan korang?...

Metro hari semalan ada cerita kes mayat bayi perempuan yang cukup sifat dicekik ibunya sendiri sebelum ditanam secara sembunyi....hurm...aku tak tahu nak cakap apa pasal kes nie...iya ler...dah hari2 keluar kes macam nie.....

aku ada satu video yang menarik yang nak dikongsi dengan korang semua.. (bukan video ariel paterpan ngan luna maya yer....)
korang tengok dan lepas tue aku nak tahu apa perasaan korang selepas tengok video kat bawah nie....





P/s : semangat bola dah semakin kuat hehehe....

22 comments:

hans said...

xleh tgok lama2 pic nih
sedih + geram

p/s : Episod 30 Siri ADKDA Boley Dilayari Sekarang http://hanspunyablog.blogspot.com/2010/06/antara-diakau-dan-aku-episod-30.html

belalang hijau said...

td nak komen tp d/c lak...
mmg terharu la tgk yng ghimau ngan baboon tuh...

ashrafi said...

antara berita yang paling saya benci nak dengar dan baca.. kasihan dengan anak anak kecil... entah apa yang si pelaku tu fikirkan..

Ann said...

org tu xlayak digelar ibu

~AkukahMilikmu~ said...

ingat bapak yg kejam, mak pun 2x5 kejam

zulkbo said...

salam..
tak sanggup tengok
astaqfirullah..
kenapalah mak dia
dilahirkan sebagai manusia
kenapa tidak jadi haiwan jer

nano said...

salam,,,video rimau n mnyet tuh sgguh sweet,,,,nice sgt2,,,,xsabau nk jadi omak,,,hahahahahah

hanaKir@ said...

namo tgk..seseyy

Qaseh said...

terperanjant akk tauu... :(

NiNa' said...

emm =(

ieQa sWetLuv said...

sayunye hati ni

Anne Boleyn said...

kejam nye perempuan tu. haih ape lah nak jadi ngan dunia sekarang.

p/s :jom komen untuk header baru hana's love nest.:)

s h e e said...

hurm...x gheti da nk ckp ape...sedeyh yg amat sgt tgk berita2 cmni...manusia da hilang perkemanusiaan...lalu jd ape...perikebinatangan...tp binatang pon syg kan anak...

maafkan keemosian yg terlampau ini...huhuh....

cikCEPET said...

erghh..!!
taleyh tgk picx cmtuh..
ase sdeyh n takot sgt...
:(

lizz said...

huwaa!! tertengok pula pic baby tuh:(

Aidi-Safuan said...

peergh... kejam gler pompuan tuh. lelaki tuh mane plak ilang?

Amanda Sabariah Shamsuri said...

uwaaaa..sedih'y tgk!rasa nak nangis je!

Frodo Baggins said...

evil!!!
ibu yg x layak jd ibu ...
cekik balik leher beliau
mampossss

bila kemanusiaan dihujung kewarasan.

touyakaruma said...

Giler arthhhh Leopard jaga monyet tu

meorazor said...

xyah ar cekik..

tadek perasaan manusia lgsungg!

patut tanam mak dia hidup2 jek!

alissa said...

binatang lebih sayangkan anak berbanding manusia.. bod** betul. harap dapat hukuman setimpal dunia dan akhirat...

rizputra7 said...

keputusannya ramai yang tak tgk video tue..semua komen pasal picture..apa2 pon thanks sebab beri komen..