Followers

23 June 2010

Abg nie hemsem tak?


Pertanyaan daripada Blogger cik liyana

Q :Abg nie hemsem tak? HAHA

A : Alamak...macam mana nak jawab soalan nie...?hurm...susah nak cakap sebenarnya..nak kata tak hensem tak juga..nak kata hensem pon tak juga...tapi mengikut kenyataan orang awam yang mengatakan muka aku nie hensem...entah ler aku pon tak sure... berikut adalah kenyataan yang pernah disuarakan oleh Orang awam...


kisah lama pertama...

Pengetua : Shah...nie cikgu baru....boleh kamu tolong tunjukkan kawasan sekolah nie..saya nak kena keluar ada hal sikit..

Aku (security guard) : orait bos..jom cikgu,saya tunjukkan kawasan sekolah nie..

Cikgu sekolah *pompuan : ok..

Dalam perjalanan..aku bersuara

Aku : cikgu datang dari mana?

Cikgu : datang dari pahang...Adik dah lama kerja security guard nie?..

Aku : *dalam hati*adik?hahaha sengih sorang2...

Aku : Erk...cikgu nie umur berapa?

Cikgu : umur saya 22

Aku : saya lagi tua dari cikgu..saya 24


kisah lama kedua...

Apek kedai : &*%^$^&*^%$#$%^ (cakap bahasa cina)

Aku : tauke cakap apa?..saya tarak paham maaa..

Apek : lu..bukan orang cina ker?

Aku : bukan ler apek...saya melayu

Apek : wah..muka lu baby face ler..

Aku : mana ada apek..


banyak lagi kenyataan pasal aku nie.....tapi cukup ler setakat tue..karang korang muntah hijau pulak hahaha...

Ask me anything

24 comments:

Aftuz said...

ak dh muntah kaler warna warni-

ayunda maajis said...

eh ko kena mcm aku gak..aku pon byk kali gak org igt aku amoi..asal aku rambut pendek jer diorang igt aku amoi.padahal kulit org melayu ni..igt aku kacukan ke hape? pelik gak aku..

Rara Nasiha said...

cehh,nak cakap dia hensem la tu.hehe

NiNa' said...

owwwww...

marina anakcikbob said...

riz, aku pensan jap ek..
toingggg..

Qaseh said...

adoii ...akk tau..akk tau....
dah 2 le penyakit perasaan tu kang merebak lak kangg...

Fyzal said...

hahahahahaha... nice bro nice.. aku takleh muntah sebab waktu aku tulis komen ni aku kat cc.. nanti letih pulak awek cc ni nak mop lantai yang dah dimuntahi..

touyakaruma said...

aku pun terkejut giler bila dapat tahu pasal umur ko haritu ... nampak muda giler !

ieQa sWetLuv said...

bukan muntah hijau je..muntah kelabu pun ader ni hak3

Parkcheek Chun Li said...

nak ckp yg diri tuh comel la??????hahahaha

maCy said...

hahaha.. serious suka.. huhu

dya adriza said...

Ohoo~ dya plak ramai tanya, jepun ke vietnam.. slalu jwb, korea (blushing)....

Hahahahahha (gelak jahat)

rizputra7 said...

Aftuz : hahaha

rizputra7 said...

ayunda maajis : oh ye ker...mata ko sepet ker atau bulat2.

rizputra7 said...

Rara Nasiha : tahu pon..hahaha

rizputra7 said...

NiNa' : ha..sudah..apa yg owww

rizputra7 said...

marina anakcikbob : haha..aku tak caya ko nak pengsan..

rizputra7 said...

Qaseh : hahhaa...

rizputra7 said...

Fyzal : haha..muntah jer..baru aweks kat sebelah kesian ngan ko..lepas tue senang ler ko nak ayat awek tue hehehe

rizputra7 said...

touyakaruma :ohh..tapi muka ko macam tak terkejut pon..cool jer

rizputra7 said...

ieQa sWetLuv : iya la tue

rizputra7 said...

Parkcheek Chun Li :haha betul2

rizputra7 said...

maCy : suka?hahah

rizputra7 said...

dya adriza : oh ye ker...sama ler kita..hehehe