Followers

20 May 2010

Berbogel sampaikan mesej keamanan


LONDON - Seorang wanita berusia dalam lingkungan 30-an duduk berbogel di bumbung sebuah teksi di sini kelmarin sambil melakukan aksi senaman yoga bagi membantah peperangan di Afghanistan, lapor sebuah akhbar semalam.

Wanita tersebut turut berdiri dan menjerit meminta askar-askar asing keluar dari Afghanistan.

Anggota-anggota polis kemudian menutup tubuh wanita itu dengan kain dan menahannya buat seketika.

Namun aksi wanita itu di Westminster Square telah menyebabkan kesesakan jalan raya sehingga ada pelancong yang merakamkan gambarnya. - Agensi


Riz : erk........Photobucket muahahaha....Photobucket

18 comments:

Marina said...

ooo..bab2 ni suke ek..

Nur Hawa Mohd Zin said...

amboi hang gelak sakan noh...

MX said...

hahaha...

ni yang aku nak gi sane nie...

hahaha

meorazor said...

wahhh.terkedu.kalo ada kat malaysia kne masuk tampoi dah

LORD ZARA 札拉 said...

kau mesti nak suruh dia buat kt Malaysia kn?

=p

Anonymous said...

kalau terjadi kat malaysia ni...
astagfirullahalazim....

junaidi said...

agak2 dia ni nak datang kat malaysia tak?

NiNa' said...

perghh beraninye... mantapp tol!! free show.. wakaka

Qaseh said...

suke nko erkk....

rizputra7 said...

Marina : hehe..tak ada ler..cuma terkejut jer...

rizputra7 said...

Nur Hawa Mohd Zin : lawak nie..hehehe

rizputra7 said...

MX : itu ler...hehehe

rizputra7 said...

meorazor : betul2..dah kena cop orang giler kalu buat macam tue

rizputra7 said...

LORD ZARA : hehehe macam tahu2 jer

rizputra7 said...

Anonymous : tak akan terjadi kan malaysia..sebab orang2 sini masih waras

rizputra7 said...

junaidi : tak kot..sebab dah kena tangkap hehehe

rizputra7 said...

NiNa': suka ko nina hahaha

rizputra7 said...

Qaseh : hehehe...lawak ler kak qaseh..ada dia buat bantahan macam tue