Followers

20 May 2010

Friendship Award

Award nie disampaikan oleh Cik Fasya..dengan itu aku mengucapkan terima kasih dan menerima dengan hati yg terbuka hehehe...

erti sahabat - DEEPFACE (mungkin korang pernah dengar ayat nie)

"Sahabat itu wujud dari 1 pertemuan, dengan 10 pertanyaan, 100 keyakinan dan 1000 kali pengorbanan serta berjuta-juta kali perjuangan dengan 1 keikhlasan atas keredhaan ALLAH SWT..."

dengan ini saya berbesar hati memberi anugerah nie kepada....


member2 yang nama tertinggal tue maaf yer.....hehehehe..Lain kali aku bagi lagi...okey...

Kepada penerima AWARD copy AWARD ini macam dapat GRAMMY, dan apa perasaan anda. Tampilkan LINK pemberi AWARD ini. Berikan AWARD ini kepada rakan-rakan yang anda rasakan layak mendapat AWARD ini.

Sila tinggalkan ucapan manis anda di kotak comment sebaik sahaja mengetahui yang anda menerima AWARD. Ianya sebagai tanda yang anda telah menerima AWARD.



24 comments:

Miro Armyrule said...

wah..trimas2...terharu aku...bhahahahaks

belalang hijau said...

oh...name belalang pun ade.terharunya...tima kacih...

Fasya Abdy said...

welcumm :)

amirah said...

eh, terima kasih daun keladi..hehe
t aku pau award nie =)

ieQa sWetLuv said...

wah maceyh3.. nmpknye aku adalah insan yang terpilih cewahhh~

Faarihin said...

untuk saya tak ada ker?? ni yang nak majuk ni.. hahaha.. =P

NiNa' said...

oh yeahhh~~

dya adriza said...

Wah!!!!

Sangat2 teruja!! Thankz so much riz.. terharu la weyh hoho~

p/s: nt bg la lg :P ehek2..

Aidi-Safuan said...

aidi-safuan xde? okay merajuk. :(

hans said...

hohoh
dapat lagi awards nih
thanks riz sudi kasi award dkt aku

YuSeNzE - KniGhT said...

aku amik ni... hahha...
utk ko pon ade weh...
tp buruk je r...
sila terjah entri aku k...

Qaseh said...

wahh acik dapat kaa??...seghonoknyeeee

TERIMA KASEH DAUN KELADI....
AKK TERIMA AWARD DGN TERBUKA HATI....

:)

rizputra7 said...

Miro Armyrule : lor..terharu ker?hehehe

rizputra7 said...

belalang hijau :sama2 bro

rizputra7 said...

Fasya Abdy : ok...

rizputra7 said...

amirah :ok...

rizputra7 said...

ieQa sWetLuv :ko kena sentiasa terpilih hehehe

rizputra7 said...

Faarihin : ada jer...ambik ler..

rizputra7 said...

NiNa' : ye ye...

rizputra7 said...

dya adriza : ok...ada banyak lagi nie...hahaha

rizputra7 said...

Aidi-Safuan :rilex bro..nanti aku kasi..

rizputra7 said...

hans :ok..sama2

rizputra7 said...

YuSeNzE : ok bro..thanks

rizputra7 said...

Qaseh :ada2...ambik ler yer..