Followers

18 May 2010

Adegan seks ustazah di asrama pelajar


KUALA LUMPUR - Menjijikkan apabila seorang ustazah sebuah sekolah agama di sini yang lengkap berjubah, bertudung dan bersarung tangan tergamak melakukan hubungan seks di dalam bilik asrama pelajar dengan seorang warden.

Perbuatan terkutuk ustazah itu dan pasangannya terbongkar selepas rakaman video yang diambil ketika mereka melakukan hubungan seks tersebar secara meluas hingga diolah dalam empat siri yang berbeza tetapi melibatkan 'pelakon' yang sama.

Berdasarkan kepada percakapan mereka, rakaman itu dibuat kononnya untuk mengabadikan kenangan cinta mereka sejak enam bulan lalu.

Kosmo! mendapati dalam video seks pertama selama tujuh minit yang disebarkan itu, ustazah berkenaan pada mulanya seperti takut-takut apabila pasangannya cuba merakamkan aksi mereka menggunakan telefon bimbit.

Sumber : kosmo


Riz :haiyooo....buat malu jer dengan gelaran ustazah tue....hurm.....

26 comments:

belalang hijau said...

rase cam prnh tgk jer...
Ops! tertengok tau,bukan saje2 tgk...
hee...

Ieda Al-Habsyi said...

bodoh betol, memalukan!

Ann said...

hhhmmmm....apabila pendakwah yg buat maksiat

amirah said...

tinggi mana pon ilmu kalau rasa takut kepada Allah tipis xguna jgk.moga kita sentiasa di bawah lindunganNya

Nur -al- Ain said...

dekat sape lagi la kite nak percaye.. heiiii. ni sume kes tak ikhlas jd ustazah la ni, langsung tak berniat nak jage name baik profession yang dibawa,

LORD ZARA 札拉 said...

T____T

gila weee~

nur hidayah isa said...

haih..macam2 la manusia skrg ni..

Peri PiA said...

apa nak jadi...

akhir zaman,maksiat zina dimana2

hanaKir@ said...

hee..tudung labuh + pakai kopiah x semestinye baek--->membe saye ckp..

shapoji said...

ustazah ker tue? are sure bout that?

ieQa sWetLuv said...

Nauzubillah~

Aidi-Safuan said...

hahaha...tak abes ngaji la nih. :P

rizputra7 said...

belalang hijau :haha..kantoi...

rizputra7 said...

Ieda Al-Habsyi : yup...syitan dah rasuk tue

rizputra7 said...

Ann : abis ler nanti pengikut2 memberi alasan yg baik punya...

rizputra7 said...

amirah :yup..aku pon rasa begitu

rizputra7 said...

Nur -al- Ain :betul2...merosakan nama baik ustazah jer

rizputra7 said...

LORD ZARA : iya kot...dah gila nafsu...

rizputra7 said...

nur hidayah isa :ye ye...

rizputra7 said...

Peri PiA : betul juga tue...mungkin dah tanda2

rizputra7 said...

hanaKir@ : betul ler apa yg member awak cakapkan tue...

rizputra7 said...

shapoji : aku pon tak pasti...tapi nie mengikut laporan akhbar...

rizputra7 said...

ieQa sWetLuv :urmm...

rizputra7 said...

Aidi-Safuan : haha ya kot...atau buat2 lupa

~AkukahMilikmu~ said...

dah..dah..dah..ni hal antara dia dgn Allah..kita jgn kutuk lebih2.kang kena balik batang idung sendri..kita tgk dan pikir supaya kita tk wat benda mcm ni k..pesanan dari doktor sara ni.

Miss_Yanfie (,")(",) said...

dunia dah terbalik sekarang... tanda2 dunia akhir zaman....