Followers

26 April 2010

Lagi murid cuba terjun dari bangunan sekolah

BACHOK - Satu lagi kes pelajar cuba terjun dari bangunan sekolah dilaporkan berlaku, kali ini di Bachok, Kelantan.

Puncanya juga sama seperti yang berlaku di Perlis dua hari lalu disebabkan pelajar itu tidak tahan diejek oleh rakan-rakan.

Dalam kejadian semalam, seorang murid tahun lima di sebuah sekolah rendah dikatakan cuba terjun dari bangunan sekolahnya.

Murid tersebut memanjat koridor di tingkat empat dan menghayun kakinya ke bawah.

Sumber : Kosmo


Riz : huh....aku rasa ler...kat sekolah kena ada subjek psikologi kat budak2 nie...emosi budak2 sekarang dah teruk....betul tak?

12 comments:

Flying Pixel said...

ya allah..

baru darjah 5.. -_-

fathiahRAIHANA said...

betol2 .
kasi kelas psikologi je .
ana pom da saket jiwa nie .

Mimie.Candy Cane said...

uiks..mmg tertekan betol dh tu..harap2 pihak skolah buat something la.kesian kat adik2 yg bermasalah tu.

rizputra7 said...

Flying Pixel :kecik kan...mungkin dia terbaca kisah abg senior dari perlis tue...hehehe

rizputra7 said...

fathiahRAIHANA : ana sakit jiwa?...kenapa?meh nak kasi psikologi

rizputra7 said...

Mimie.Candy Cane :yup..kementerian kena pikir masalah nie..sebab dah banyak kes pasal nak bunuh diri kerana tak boleh nak kontrol emosi

hans said...

budak2 tu ejek dia teruk sangat lah tu

Huda said...

mental tak kuat neh~ huhuhuhu

rizputra7 said...

hans : ye kot..

rizputra7 said...

Huda : mental dan emosi...otak tak boleh berfungsi nie

djambu puadovich said...

tu la...skola takleh bina tinggi2. paling tinggi 2 tingkat je. hehehe

rizputra7 said...

djambu puadovich :itu pon kalu terjun boleh maut gak...senang tak payah buat tingkat2...hehe