Followers

31 January 2010

tagged lagi..

i’ve been tagged by ZEEMA ! anyway, thanks for tagging me ZEEMA !


1) Where is your cell phone?
- phone aku selalu letak kat dalam poket seluar....

2) Relationship?
- aku masih single..

3) Your hair?
sekarang rambut aku dah pendek..sikat pon guna tangan jer..muahaha

4) Work?
yup..

5) Your sisters?
- aku tak ada ada adik perempuan..aku cuma ada 2 orang adik lelaki jer...

6) Your favourite thing?

- lepak kat warung mamak tengok bola (team arsenal)...

7) Your dream last night?
- mimpi?..aku tak mimpi apa2 pon..

8) Your favourite drink?
- teh tarik .

9) Your dream car?

- Mitsubishi Lancer Evo X

10) Your shoes?
- Adidas (saiz 8-9)

11) Your fears?
- ular..aku tak suka tengok ular..u la la..muahaha

12) What do you want to be in 10 years?
- ada bangunan bisnes sendiri (riz central)

13) Who did you hang out with last weekend?
- semalam..aku bawa keluarga aku gie ipoh..

14) What are you not good at?
- so many things.

15) One of your wish list items?
- Iphone

16) Where you grew up?
- Machang,kelantan.

17) Last thing you did?
- hurm..aku borak2 ngan xstudent aku...

18) What are you wearing?
- aku pakai tshirt (putih),seluar jens levi`s dan pakai selipar jepun..

19) What aren’t you wearing?
- aku tak pakai jam..lupa nak pakai tadi...

20) Your pet?
- ikan emas..

21) Your computer?
- laptop & pc (office)

22) Your life?
- hidup yang terlampau simple

23) Missing?
- tak ada setakat nie..

24) What are you thinking about right now?
- aku tengah pikir pasal bola malam nie (man u vs Arsenal)..hehehehe

25) Your car?
- Proton Wira

26) Your kitchen?
- ??...dapur mak aku ada ler..

27) Your favourite color?
- aku suka color hitam,biru,putih dan merah

28) Last time you laughed?
- malam tadi kot..

29) Last time you cried?
- aku tak ada masa nak buang air mata nie....ntah apa2 jer soalan nie..

30) Love?

- love ialah cinta

31) So who wants to share their ONEs?? How about?
- huh..soalan apa nie?...


1 orang jejaka tampan dan 2 orang awek cun terpilih...:

1. touyakaruma

2. NiNa'

3. Faarihin


p/s : muahaha..sorry..korang dah kena tagged ngan aku..nama korang jer yg aku terpikir masa nie..

11 comments:

^ ZuMaWaMBa ^ said...

\(^_^)/ yeayyyy!!
da jwb da..
hehe

xiexie ni!!

NiNa' said...

tu nina mane?

kalau nina ni.. dah terkena da
kemarin

http://applecrispy09.blogspot.com/2010/01/aku-mangsa-haha.html

lalalaal

rizputra7 said...

zeema : dah..sepantas kilat

rizputra7 said...

nina : la yer ker...hahaha tak apa ler..tak kisah pon..muahahahaha

♥akukahmilikmu®♥ said...

wah..syok nya kena tag2 nie..

Aisyah AR said...

MU menang kan!!!!! hahahha!!!

Faarihin said...

wahh.. saya pun nak iphone juga..

eh.. nama faarihin tu cam pernah dengar lah.. tapi bukan saya kan.. pelanduk dua serupa je kan.. huuu.. nasib baik.. nasib baik.. hahaha..

rizputra7 said...

♥akukahmilikmu®♥ : syok ker?...ok nanti aku tag kamu yer..

rizputra7 said...

Aisyah AR : suka ler tue..napa aisyah tak sokong Arsenal?

rizputra7 said...

Faarihin: adeh ....kamu ler..mana ada faarihin lain..hahaha

Faarihin said...

eh saya ke.. bajet cam de org lain je.. hahaha.. oklah.. nant sy jawab.. lama gak tak main jawab tag ni.. huhuhu.. tqlah sudi mengetag kite... hohoho...