Followers

27 January 2010

JOM..




Boring???...
Apa kata kita main game..."sambungkan cerita ini" Caranya mudah aje..mula2 saya akan tulis pembuka cerita..kemudian anda semua boleh sambungkan cerita tue melalui ruangan komen.Pastikan anda menyambung cerita tersebut mengikut turutan,yang mana carita anda tue mesti disambung daripada komen yang terakhir. Tak perlu panjang2 (nak tulis panjang2 pon ok )...sekadar menyambung cerita dan cerita anda tue boleh disambung oleh orang lain pulak..

Sedia? Ini pembuka cerita tersebut...

Pada suatu petang...ketika upin dan ipin sedang berjalan-jalan ke taman permainan.mereka terjumpa si rambo...

p/s : Ada berani? Sila sambung dari ayat dan cerita tu....
p/s : cerita nie akan tamat pada 31/1/2010...terpulang kepada anda untuk menamatkan cerita nie....

24 comments:

Armyrule said...

seraya upin bertanya kepada rambo, " halo bos...nak ke mana tu tergedik2 jalan...lu apacer skang ni?". Pada masa yang sama Ipin menyampuk, "emm, betul..betul..betul".

Iocus Theoda said...

terasa kejantanannya tercabar dengan perkataan gedik, Rambo mengeluarkan sebuah kotak bercahaya biru lalu bertukar menjadi Rambo manusia ( Sylvester Stallone) justeru mengeluarkan senapang M-16.

aideeb said...

namun itu hanya khayalan di dalam kotak pikiran Rambo...takpe tanpa M-16 rambo mengeluarkan peluru kata2 dari mulutnya dgn seraya berkata "ahhh, poyo lah kamu berdua ni, kura-kura dalam perahu, pura-pura tak tahu..aku tgh berjogging ler.."

Bungakopi said...

kemudian Ipin mengajak rambo masuk ke dalam sangkar ayam..

sweet.ants said...

tp sebaik shj kaki rambo melangkah ke sgkar aym, rambo trus reverse membuat lgkah seribu meningglkan upin dan ipin...

- Misztake - said...

upin dan ipin menangis kerana ketakutan lalu memanggil nama kak ros dan nenek..

NiNa' said...

kak ros yg garang tu pon muncul sambil bawa parang!
"upin, ipin,!!!!!!!!!!... kemari kamu........."
upin pun cakap
" jangala garang kak ros, nnti cepat tua". ipin pon sambung btul btul btul"..sambil mereka menyorok blakang nenek

rizputra7 said...

kak ros sangat marah dengan perangai upin dan ipin..lalu kak ros tarik telinga upin dan ipin..tiba2...si rambo datang dengan gaya terbang ala-ala bruce lee ke arah kak ros..

Faris said...

.. dan berkata, hai kak ros?? mcm prnh jmpa je sblom nie... tp kt mane ye?? upin n ipin kate: aiyooo, kak ros dh ade pakwe!! bg tau opah....

Faarihin said...

Kak ros pun jawab," ko sapa ha.. aku tak pernah jumpa pun ko sebelum ni.. dah.. Pergi main jauh-jauh.. Shuh..shuh..," kata kak ros dengan garangnya pada si rambo itu..

NiNa' said...

rambo pon nanges teresak-esak..
huhuhuhu bagi tau mak...

"mak- mak, kak ros riject rambo..huhuhu"..

balqisuzma said...

upin dn ipin tertanya2.."aik bila mase pulak rambo ade mak nih?? rambo ni giler ape..." sambil tergelak terguling-guling atas tanah...

Qaseh said...

upin..ipin...jum g parkson ade offer up to 80% jom jom ... ahaksss.... larikssssss

touyakaruma said...

Upin dan Ipin pun menjawab ... "alright gak tu " lama tak makan Kepsi kat restaurant kepsi sebelah Parkson.

rizputra7 said...

rambo berkata...huh..korang nak makan kaum kerabat aku kat kepsi?...apa ler korang nie huhuhu(rambo menangis)

NiNa' said...

huhuhuhu..tangisan rambo.. akhirnya membangunkan ayam2 goreng kepsi yg tgh digoreng..

"salah satu bhagian ayam tu bangun lalu cakap : "oi diamla! jangan nagis2.., kami yg tgh digoreng pun x nagis..hot n spicy je!"..

Faarihin said...

la.. rambo tu ayam ke.. hahaha.. apa boleh buat.. akhirnya rambo redha dengan ketetapan yang ditentukan terhadapnya.. sob..sob..sob..

"jadi ayam goreng la aku pasni".. kata rambo dengan hati yang sayu..

touyakaruma said...

Tiba-tiba Rambo bertukar menajadi raksasa lalu makan Upin dan Ipin hidup-hidup

NiNa' said...

lalu samurai touya.. muncul lalu
hiyarghhhhhhhhhhhhhhh...dush dush dushhhh brani erk makan budak!

udacun said...

pastu tetibe ajeeee.... pecah prut raksasa itu a.k.a Rambo.. kuar la upin ipin jugeee... slamat upin ipin.. dorang berdue sdg nyenyak tdoo lam perut RambO.. ahaks...

p/s: bley plak die layan tdo...

[z@ck] said...

Upin dan Ipin seraya berkata,, " mau ke mana Rambo?"

lalu rambo pun membalas, " mau ke toilet..sakit peruuutt..permisi dulu ya.."

=P

touyakaruma said...

Upin dan Ipin meneruskan pergembaraan .

Ketika jalan-jalan .. tiba-tiba !

NiNa' said...

tiba-tiba ternampak shin chan tengah mengusya seorang kakak yg seksi..

shin chan : "hai akak manis, mau kemana? nak ikut boleh?"..

upin ipin:.. boleh boleh boleh...lalu mengetawakan shin chan..haha

rizputra7 said...

shin chan mengaru kepala..dan bertanya "kenapa kamu ketawakan aku?"...ipin pon berkata "shin chan..itu kak ros ler..cuba kamu tengok betul.."...semasa shin chan melihat wajah kakak yg seksi tue..."alamak..betul ler..nie kak ros yg garang macam raksasa..cabut.."...