Followers

23 January 2010

Rizputra VS Touya

JUMAAT
22/01/2010
Kamunting, Taiping..

aku ada banyak temujanji pada hari tue...Salah satu temujanji aku pada hari tue dengan seorang blogger terkenal iaitu Touya Karuma ..
aku pon tak tahu..apa motif dia nak jumpa aku bila dia dapat tahu aku ada kat kamunting nie...nak tahu apa yang terjadi???...jom kita layan kisah kat bawah nie....







p/s : sila klik pada gambar untuk lihat lebih jelas lagi...harap maklum..

34 comments:

udacun said...

amende la kamu merepek ni riz.. ish2...

hans said...

gagaggaa
amacam jumpa touya>
dia touya x?
hgaha

NiNa' said...

ahaha..
touya222..

fight lg..aha

touyakaruma said...

Muahahahhahaha kira okay arr jadi watak jahat ,

blueCITY said...

keluang man
keluang man

heeeeeeeeeeee

miracinta! said...

hahahha..
boleh plak imagine camtuh!
funny XD

pikaka said...

haha.macam2 hal.

rizputra7 said...

udacun : hehe..aku memang suka mengarut..

rizputra7 said...

hans : touya tetap touya..muahaha..ok ler..first time jumpa....

rizputra7 said...

NiNa' :kami suka fight....

rizputra7 said...

touyakaruma : muahaha..itu baru 15minit aku dok sorang2..kalu lama lagi...tak tahu ler jadi macam mana...

rizputra7 said...

blueCITY : keluangman hero malaysia..hehehe

rizputra7 said...

miracinta! : hehe..biasa ler..

rizputra7 said...

pikaka : imagine yg melampau diluar kotak fikiran,,hehehe

cik nurulain said...

aku tak pernah tau kewujudan blog kau ni. kalau bukan touya punya pasal mmg tak kan terjumpa lah.

besh juga ek sini. nak tukar port lah. agak2 touya nangis air mata darah tak?

Faarihin said...

hahaha.. sempat lagi berangan..
tak boleh blah btul.. hahaha..
imaginasi yang sangat tinggi..
lama tak tengok citer keluangman..

tengah menunggu keluangman terbaru ni.. hehehe..

ardinihumaira said...

touya dengan riz ni kan......


dia kan...


saya tau rahsia mereka....


tapi saya lupa...


opssss :p



hikhikhik... gurau je. gabra la tuh! ^_~

udacun said...

hahahaha...ape daaa...
Korang mmg bestt

rizputra7 said...

cik nurulain : jangan tukar port...nanti merana ler si touya nanti muahaha...setia ler kepada touya..

rizputra7 said...

Faarihin : muahaha...nanti aku buat keluangman versi baru..

rizputra7 said...

ardinihumaira : shus....diam2 jangan kasi ribut2...muahaha

rizputra7 said...

udacun : best menjilat jari sendiri muahaha

hans said...

owh,ko bila nak jumpa aku pula?
hahaha

YuSeNzE - KniGhT said...

bagos222 frenly222... muahaha~~~

Faarihin said...

sila-sila la buat tak sabar nak baca.. hohoho.. (^__^)

lizz said...

riz kebosanan, jadi die letak pic katun as hiburan. good job ;)

perempuan ITU said...

Haha,adeh riz,lawak bebeno le yob.Sempat lagi ade nama hana zaty turh.haha

rizputra7 said...

hans :ko nak jumpa aku ker?...nanti bila aku turun low yat aku khabaq kat hang..

rizputra7 said...

YuSeNzE - KniGhT : ko pon dah gelak macam touya jer...muahahaha

rizputra7 said...

Faarihin : tunggu yer...

rizputra7 said...

lizz : muahaha..lizz macam tahu2 jer..

rizputra7 said...

perempuan ITU : muahaha...mesti hana marah aku bila baca komik nie...

++***hana zaty**++ said...

da bce!!~~~hehe....uisss2..seb bek berangan tu jer!!~~

law lme lagi..jadi pe la tuuu....hehe~~

rizputra7 said...

Hana : hehehe..ok tak?...