Followers

20 December 2009

Cube Bezakan


Cuba kawan2 hayati setiap word nie..dan apa kaitan setiap word nie..

1. SUKA
2. KASIH
3. SAYANG
4. CINTA

Aku tau mesti ada kawan2 yg keliru lagi dgn word2 nie...

Ermm..pada Aku camni..

Aku SUKA kan sesuatu...tapi..mungkin Aku belum tahu benar-benar perkara yang Aku suka tuh..benar2 Aku sayang, kasih atau cinta

Aku KASIH kan seseorang...walaupun Aku tahu...orang itu tidak semestinya ada perasaan yang sama..

Aku SAYANG kan sesuatu/seseorang...dan kita sayang kerana kita memiliki atau pernah memilikinya..

Aku CINTA kan seseorang...mungkin Aku pernah merasai suka...kasih...sayang...dan NAFSU...

Ermm..nak kahwin nih..kena ada NAFSU...kalau takde..camna nak dapat anak beb...haha..apa yang aku mengarut nie.....

p/s : apa pendapat korang???...

10 comments:

touyakaruma said...

ada orang kat dunia nie takda nafsu ke ?

anaklaut said...

salam...bro,


nak print..dialu-alukan...:)

tq singgah anaklaut

AzuanBudakPandai said...

sape la takde nafsu tu huhu

✖sLap mE pLz!™✖ said...

mcm pnh bc jerk..
copy paste ea???
wooo.. tiru teknik aq tyme aq malas type wt entry...

rizputra7 said...

touyakaruma : ada kot...hahaha

anaklaut : sama2 bro..

AzuanBudakPanda : entah ler..aku tak tahu sapa...

rizputra7 said...

✖sLap mE pLz!™✖ : hehe..tapi aku cuma ambik ini jer 1. SUKA
2. KASIH
3. SAYANG
4. CINTA

yang lain2 pendapat aku...

imam said...

ayat terakhir agak macam hampeh..
nak kawin memang le kene ade nafsu..hahaha

Qaseh said...

pendapat akk le....











ko dah gatal....baik cepat sikit..kekkeke

rizputra7 said...

Qaseh : hoho ye kak Qaseh...macam tahu2 jer...

rizputra7 said...

imam : tapi sesetengah orang tak mengaku dia nie ada nafsu...nafsu ada macam2..nafsu makan..nafsu membeli belah...nafsu tutt..ahahaha