Followers

20 December 2009

sampai hati ko santau aku......

Santau dari Imam

1. Adakah anda rasa anda hot?
- Aku tak Hot...tapi aku Cool....

2.Upload gambar kegemaran anda




3.Cerita pasal gambar
- Diaorg nie semua first Student aku... ku pon tak sangka tiba2 aku menjadi cikgu...(kisah lama)

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
-Bulan posa yang lepas..


5. Lagu terakhir yang anda dengar?

Exist- Rahsia Pohon Cemara

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

- Aku tengah tengok kebun (FarmVille) aku ler...bila ler nak kaya....

7. Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?
- aku ada banyak nickname....kawan2 aku kat kelantan panggil aku Rizal @ Ja..kawan2 aku kat perak panggil aku shah..yang paling glamor masa kat cameron highlands orang atas panggil aku Jai....tok guru aku panggil aku rizputra.....

8. Tag lagi 6 orang-aku tak nak tag sapa2
(aku tak tahu nak tag kat sapa lagi...semua dah kena tag....maka aku ubah kepada 6 orang blogger cool yang aku kenal)


i. Imam
ii. Sayu pilu
iii. Rona Realiti
iv. Lumut
v. Lizz
vi. Zara



4 comments:

SuFy said...

pic yg diupload tuh smart..pndai edit..:)

Rona Realiti said...

jgn ngengada tag aku...
lempang kang... aku dh jawab sblm2 ni....

imam said...

siot jer..aku santau dia..dia santau aku balik..hampeh

rizputra7 said...

SuFy : biasa2 jer..tak pandai sangat edit..welcome yer datang sini...

Bro Rona Realiti N imam : mana ada aku tag korang...baca ler betul2...sorang nak lempang aku..sorang lagi nak santau aku....hahaha...