Followers

04 May 2010

RAKAN Aminulrasyid menceritakan kejadian yang berlaku (Video)


Rakan Arwah aminulrasyid Amzah, Azamudin Omar menceritakan kejadian yang berlaku pada beliau...




Riz : Ini ker kejadian sebenar yang berlaku?..apa2 pon aku rasa Arwah sepatutnya beri kerjasama bila diarahkan pihak polis untuk memberhentikan kereta....tindakan melarikan diri bukan tindakan sewajarnya....Diharapkan pada masa akan datang Pihak polis akan memasang kamera pengawasan pada setiap kereta peronda...

p/s : tidak memihak kepada sesiapa...

11 comments:

NARDtheNERD said...

tak sokong sapa2 jugak..
tapi tak yah tembak sampai mati kot..arwah xberhenti bukan jaminan boleh tembak sampai mati.

=))

mie said...

gue pun xsokong sapa...
dua-dua ada salahnya...
alfatihah buat arwah..

Rozana Razali said...

betol, dia sepatutnya bg kerjasama..
sy sng je, pk punca, dia yg drive kete even xde lesen.. klu x, semua xkn jd..

p/s: bnda dh jd kn, alfatihah....

akuvision said...

betul tu ,bukan nak salahkan arwah, tapi kita kena beri kerjasama. Namun mungkin arwah berasa takut, seab budak baru 15 tahun, hal selok belok dunia pun kurang arif. Disarankan silibus di sekolah terapkan isu keselamatan di jalan raya, bukan sedikit mereka yang baru sekolah menengah tapi dah bawa kereta. Kena buat satu subjek, polis dan anda.

Desperado said...

Skrip yang disediakan Khalid Samad untuk budak ini tidak meyakinkan...! Parut mamat yang ditunujukkan itu parut lama...

Katanya isu ini tidak mahu dipolitikkan, tapi yang pegi lantk Karpal Singh aka Pengerusi DAP tu pahal? Berlambak lagi peguam kat negara ini...

Pipi Muncet said...

rasanya kan polis tak ada hak melepaskan tembakan walupun ke atas org bersalah. Arwah baru DISYAKI BERSALAH. Tak ada bukti yg sahih lg.


Alfatihah

touyakaruma said...

Yang menjadi persoalan kenapa kawan arwah tetap dibelasah walaupun telah serah diri ????????????????

Qaseh said...

x sokong mana2...
tapi kenapa dia larik...
adakah tembakan tu memang dituju pada pemandu?...
kenapa belasahh org kalau org x melawan?

alfatihah

rizputra7 said...

aku pon tak nak salahkan sesiapa..sebab tak ada bukti...apa yang dicakapkan oleh member arwah aku kurang pasti (50-50) sebab politik sudah capur dalam hal nie...mengikut laporan..pihak polis sebenarnya mahu menembak tayar tapi mungkin terkena mangsa ini kerana kereta mangsa melanggar kereta peronda...apa2 pon nasi sudah menjadi bubur...al fatihah

Mr.A said...

belasah tu tak nak bagi lari kot.biasa la,bawak secara bahaya(bergeser ngan kereta lak tu),pastu taknak berhenti.siapa tak syak wasangka.

rizputra7 said...

Mr.A : kamu dah ada pengalaman macam nie hahahaha