Followers

04 May 2010

Awek riz

Pertanyaan daripada ieqazarie (CM)


Q : bile nak tunjuk pic awek riz ni wee~

A : Nak tengok ker?...aku ada 2 orang kawan perempuan (teman tapi mesra) tapi tak tahu nak pilih siapa..sebab 2 orang nie betul2 menawan hati...apa kata korang tolong pilih untuk aku...nanti boleh ler aku bawa balik umah kasi tunjuk mak aku hehehehe...


Calon Pertama...Lisa Surihani....





Calon Kedua...Liyana Jasmay...




Jari jemari anda yang menentukan siapa yang bakal menjadi Awek Riz...hehehe....
Peace yo....

Ask me anything

18 comments:

belalang hijau said...

perh...
bercinta dgn artis...
hebat la lu kawan...
wakaka...

akuvision said...

saya undi lisa surihani, tapi....ini bukan undian la

Hannah said...

laa....ni ker awek awk?hahaha...amek lisa surihani~hehe

maCy said...

hadoi.. ta habeh2 ngn lisa.. huhu

Nadia Dizarch said...

lisa! lisa! lisa!

emma said...

hehehe..i vote for lisa!! :P

s h e e said...

hehe...i go for lisa gak...cumeyl ouh... (^_~)

nnt jgn lupe ajak makan nasi minyak hokeyh...

rizputra7 said...

belalang hijau : hahaha biasa ler bro..

rizputra7 said...

akuvision :macam mana tue..tadi kata undian tiba2 kata bukan undian hehehe

rizputra7 said...

Hannah : syuh...jangan heboh2 karang nas ahmad terjah saya nanti hehehe

rizputra7 said...

maCy : musim lisa sekrang nie..hahaha

rizputra7 said...

Nadia Dizarch : lisa yer..ok2

rizputra7 said...

emma : wah..ramai sokong lisa nie

rizputra7 said...

s h e e : tak buat nasi minyak..kitaorang plan nak buat nasi kerabu hahaha

aimy said...

x abiz222 perasan dia ni...ish333

rizputra7 said...

aimy :jeles ler tue hehehe

Qaseh said...

nanti kalau dah dapat pinang jemput akk tau.

rizputra7 said...

Qaseh : ohh itu sudah mesti nak kena jemput kak qaseh..hehehe