Followers

25 May 2010

Adikberadik menjadi blogger

Aku ada 3 orang adikberadik (termasuk ngan aku jadi 4 yer).....setakat nie cuma 2 orang jer yang terpengaruh ngan aku dalam dunia blogger nie....yang sorang lagi tue masih kecik lagi...baru darjah 4 sebab tue aku tak nak hasut.....hehehe

ok..aku mulakan dari kiri...itu kakak sulong aku...nama gelaran blogger dipanggil Sakura...Kakak aku nie masih baru dalam dunia blogger dan pernah menumpang sekejap (Entry) diblog aku selama beberapa hari....sekarang sakura dah ada blog sendiri (peminat novel twilight saga).....korang boleh ler tengok2 kat http://terataksakura.blogspot.com/




Yang tengah tue adik aku...nama gelaran blogger dipanggil Aftuz (dulu Mr.A)..Adik aku nie fanatik giler ngan robot2 sebab itu dia lari ke negara jepun sebab nak curi ilmu otai2 dari sana muahahaha.....kalu korang berminat nak tahu pasal dunia robot...korang boleh ler jenguk2 kat http://aftuz.blogspot.com/



Yang hujung sekali tue (kanan)......itu ler aku a.k.a Rizputra7 hehehehe....peace...

28 comments:

sweeTSour said...

Bestnya adek beradik ada blog.. boleh tau perkembangan adik beradik dr blog ja..hehe

Miro Armyrule said...

la adik beradik ko...blog robot lama dah follow...sakura nak follow gak ar...huhuhu

Aidi-Safuan said...

hahahahaa... gambar tak nak kalah! :P

aNiss said...

ahahhaha...
adik aniss pun ade belog jugaks...
http://hakimfaridzul.blogspot.com
:)
cam kenal x?

oh farah said...

kakak saya petisuara http://petisuaraku.blogspot.com/

adik saya julapfarah http://julapfarah.blogspot.com/

:)

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah bagusnye...leh wat biz ni...huhu

yvette said...

hahaha its gaara right? cutee

Ieda Al-Habsyi said...

adik2 akak yang start ajor akak berblogging, skang aku sensorang, yang lain senyappp bersawangg dah, sabo je lah :)

YuSeNzE - KniGhT said...

Perkh!!! bagos222... budaya positif nih.. hahha...

akuvision said...

bagus, dari buang masa baik kita berbloggging!!

s h e e said...

walaweyh...x sangka adik beradik...huhuh...tige2 sy pnah borak n lawat blog...

rizputra7 said...

sweeTSour : betul2 hehehe

rizputra7 said...

Miro Armyrule : yup..hehehe

rizputra7 said...

Aidi-Safuan : hehe biasa ark bro..

rizputra7 said...

aNiss : ok nanti saya terjah blog adik anis

rizputra7 said...

oh farah : hehe nanti saya terjah blog diaorang ok

rizputra7 said...

Nur Hawa Mohd Zin ; bisnes apa hehehe...

rizputra7 said...

yvette : yup..its gaara..

rizputra7 said...

Ieda Al-Habsyi :hehe sabor2...diaorang buzy ler tue

rizputra7 said...

YuSeNzE - KniGhT :hahaha

rizputra7 said...

akuvision : betul2....

rizputra7 said...

s h e e : oh yeker..thanks yer aishah

Ery Farieha said...

hohohooh
bagus3
=D

Nur Hawa Mohd Zin said...

ape2 biz lah...heheheh...

~AkukahMilikmu~ said...

pakat2 berblog sume..syoknya..

rizputra7 said...

Ery Farieha : gelak jer : )

rizputra7 said...

~AkukahMilikmu~ : syok2 hehe

rizputra7 said...

Nur Hawa Mohd Zin : tak boleh bisnes kat sini hehehe