Followers

19 January 2010

Epilog cinta









p/s : sila klik pada gambar untuk lihat lebih jelas lagi...harap maklum..

43 comments:

udacun said...

Riz ann nak lagi... nak lagi.. nak lagi.....

ann sayang adam zaquan... hehehehe...
(Over jiwang ler plak... terlebih acting)..lalalalaa

sweet.ants said...

its so sweet...

sayu=pilu said...

wowwwwwww
sweet giler weh
leleh aku baca

cepat arh sambung dah tak saba nih

NiNa' said...

kreatifnye..

sweet..

Sharinginfoz said...

cinta jangan tak cinta....

Susah Ke Pengurusan Kewangan?????

Roti Canai 40 sen???

{lumut} said...

buat pertama kalinya aku nak ckp..
gua jatuh cinta ngan kekreatifan lu.........
best gile!
cantik n kretip abes bro!

hans said...

asal ko kreatif sangat
kagum plak aku tetiba

Ichigo said...

so sweet..

Qaseh said...

kalau dia paham pon riz...
x kan dia nk ngaku kat kamu...
nagi le hint2 lebih sikit

touyakaruma said...

Uda ! Uda ! Uda !

udacun said...

touya: hehehhe... touya cam uda ek..kikiki.. jd plakon jap kat ctu

riz: nnt byr gaji uda ek..hahaha..
riz cepat la smbg cite tuu..xsbr da ni

Aini said...

huhu.. kisah benar ke lakonan semata? Huhu..kalau kisah benar best tu.. =)

rizputra7 said...

udacun : huh..sebagai pelakon kena jaga tata tertib..karang tak pasal kena terjah ngan nas ahmad.

rizputra7 said...

sweet.ants : sweeet ker?...

Mr. Cuz said...

menarik2..aku suka melihat dan membaca..hehe bakat ni boleh di ketengahkan lagi ni..huhu

rizputra7 said...

sayu=pilu :hehe ye ker??..best ker sayu??...

rizputra7 said...

NiNa' : thanks...nie hanya percubaan pertama...

rizputra7 said...

Sharinginfoz : cinta?..aku masih mencari cinta yg sebenar untuk aku..

rizputra7 said...

{lumut} : thanks lumut...aku ingat ko dah jatuh cinta kat aku tadi..hehe..ini hanya percubaan pertama..

rizputra7 said...

hans : thanks bro...tak ada ler kreatif sangat..sikit2 jer..banyak merapu ada ler..

rizputra7 said...

Ichigo : bro pon feeling abis ker??hehehe..thanks bro

rizputra7 said...

Qaseh : kak qaseh...nie hanya lakonan semata2 tiada kaitan ngan hidup ataupon mati..hehehe....ini bukan kisah saya...saya nie masih mencari...

rizputra7 said...

touyakaruma : ko nie peminat uda ker?...wah..dah top uda sekarang nie..

rizputra7 said...

Aini : ini hanya kisah lakonan semata2....bukan realiti tapi fantasi..hehehehhe

rizputra7 said...

Mr. Cuz : thanks..sajer suka2 jer nie...

Fyzal said...

nice bro.. pas ni buleh wat drama pulak letak kat slot Samarinda TV3..

cepat2 sambungkan citer ni.. gua tak sbr nak tau kesudahannye..

Fyzals Territory

-aTie- said...

sweetttttt sgt2.... smbung la cepat ;)

Khaizarien Blog @ atie

HAZWAN17 said...

kreatif la bro...thumbs up

Fyzal said...

bro.. already follow your blog.. agak2 bila sambung citer epilog cinta ni?

rizputra7 said...

Fyzal : thanks..best ker apa yg aku buat nie??...aku sekrang tgh mencari pelakon lelaki ler..hehehe..jap2 nak aku siap cerita nie..

rizputra7 said...

-aTie- :thanks...tunggu yer..

rizputra7 said...

HAZWAN17 : thanks bro...thumbs up

nebular said...

Good story.....and love one.

Btw thanks for deop by at my blog

Faarihin said...

wah.. adaptasi citer benar ke ni?
bila nak smbung lagi ni.. tak sabar nak tau babak seterusnya.. huhuhu.. (^__^)

rizputra7 said...

nebular : thanks...

rizputra7 said...

Faarihin : ini hanya kisah lakonan semata2....bukan realiti tapi fantasi..hehehehhe

sabar yer...kena tunggu

udacun said...

hahahaha.. baek riz...ngah jaga tata tertib ler ni..hehehe...

smbg lerrr

perempuan ITU said...

Bila nak amik aku jadi pelakon pulaks ni

Lagu kita-Aizat.Meleleh aku baca ni

rizputra7 said...

udacun : tunggu...

rizputra7 said...

perempuan ITU : kamu nak berlakon ker?...aiseh...kena hulur picture dulu ler..baru boleh bikin drama

Qaseh said...

errr...ye ke....elehhh...

rizputra7 said...

Qaseh : ye kak qaseh..diri ini masih sigle lagi muahaha..kak qaseh tolong carikan boleh tak?..

s h e e said...

wahhh...beshla riz...bile nk sambung ni...suke bace cerpen2 riz...