Followers

25 September 2009

surat kepada cik sayu=pilu

sayu=pilu
http://berpusinglahroda.blogspot.com/
aygsyg26@yahoo.com
25 September 2009

Kepada Cik Sayu
Diharapkan agar kehadiran surat ini tidak mengganggu hidup saudari.Saya hanyalah seorang insan hina pada pandangan Fahrin Ahmad http://miester.files.wordpress.com/2007/08/fahrin-1.jpgyang mengumpamakan saya seperti Mat Bangla..Oh,harap maaf.Terlupa pula saya bertanya khabar saudari.Apa khabar?Harap berada dalam keadaan sihat selalu.


Akibat daripada tragedi yang telah menimpa saudari dewasa ini,saya amat berharap agar saudari dapat bertenang dan dapat membuat pertimbangan waras mengenai masa depan saudari.Tujuan saya menulis warkah hina ini hanyalah untuk meyakinkan saudari supaya saudari tidak menyesal kemudian hari jikalau tidak memilih saya sebagai teman hidup.
Saya adalah seorang rakyat Malaysia yang berumur 26 tahun.Saya mempunyai kerja tetap (saudari perlu ingat,wujud kes2 dimana isteri menanggung suami) dan ini menunjukkan saya adalah seorang yang stabil dan mempunyai masa depan yang boleh dikatakan agak cemerlang,gemilang dan terbilang.

Saya dilahirkan di Kelantan dan dibesarkan di merata-rata tempat di kelantan,johor,perak,cameron highlands.Kata ibu dan Teman2 serapat saya,Rupa saya saling tak tumpah macam Farid Kamil http://www.cinemaonline.com.my/movie/7imnotsingle01.jpg…hohohho
Saya telah selamat menamatkan pengajian saya pada tahun 2004 dan kini sudah hampir 5 tahun bekerja.Walaupun pekerjaan saya sebelum ini agak tidak menentu tapi alhamdulillah kini saya mampu untuk sekurang-kurangnya membelanja saudari makan (kalau Cik Sayu sudi)
Cik Sayu,Sebelum saya terlupa,di sini saya sertakan sedikit butir2 peribadi saya dengan harapan agar dapatlah Cik Sayu pertimbangkan untuk dijadikan pilihan hidup Cik.

Nama : Rizputra7
Umur : 26 tahun
Alamat : Kuala Kangsar Perak..
Makanan Kegemaran : Nasi Ayam
Minuman Kegemaran : Teh Tarik
Hobi : Sepak Bola
Cita-Cita : Menjadi pemain bola sepak pasukan Arsenal
Impian Hidup : Mendapat tempat dihati saudari

Dengan ini saya amat berharap agar saya tidak bertepuk sebelah tangan.Petimbangkan permintaan saya ini,Insya Allah saudari tidak akan berputih mata.

Pecah kaca pecah gelas,
Sudah baca harap balas.

Ikhlas,
Rizputra7

p/s : aku yang sewel selalu...

14 comments:

Lizz said...

sape lah yg ko nak ngorat ni wei?hehehe

sayu=pilu said...

ala 2nd plak...dah terima borang cuma kekurangan sijil jea...heehee nak anta boleh tanak pon boleh... tapi itu untuk sokong kepoweran ko nanti hehehe.. aku recmen anto ler yea

rizputra7 said...

Lizz: aku cuma nak ngorat ko jer,,,

Sayu: macam nak minta kerja jer hehehe..surat sokongan dato tak nak ker???

sayu=pilu said...

boleh jea apa pun aku tima..hehe
sokongan dato gi power beb

{lumut} said...

hahaha...gile ah contest neh..huhu

anaklaut said...

salam...bro,


contest main-main je...

rizputra7 said...

Lumut : ko join ler..sure ko menang..

anak laut : wsalam bro...pergh...ayat ko lagi mengancam..betul aku tak tipu....

senyuman_malim said...

salam aidilfitri abg riz.....sayu je bunyi......siapa tu......sayu=ayu=ayoooyooo ke???
kalau salah jangan marah ha.......
nanti kene jual.....
hehheheheheheheehhe

rizputra7 said...

s.malim : ehh..bukan cik ayu a.k.a aya ler...yang nie org lain..nama dia sayu=pilu..dia buat contest..so aku join ler....

ayayoo said...

elloo market aku tinggi seh.hhaha

rizputra7 said...

aya : berapa market ko???s.malim nak tahu tue...

senyuman_malim said...

perghhh ayu....market tinggi....hehhehehehehehehh...bang ayu ni malu2 kucing ni....walhal dia ngah cri calon ni bang

Anonymous said...

Macam Prof punya ayat je...

rizputra7 said...

s.malim : bukan ker cik aya kita tue buah hati kamu..huhuhu

Anonymous : aku rasa ko nie hanep ataupun budak2 ko(rustech)...aku belajar ngan prof ler..huahua..