Followers

02 September 2009

Saya nak turun la


Seorang gadis cantik menaiki LRT yang sangat penuh sesak.
Gadis itu berdiri betul betul didepan seorang pemuda.
Seketika kemudian pemuda itu bangun,
namun belum sempat pemuda itu berkata apa apa,
gadis cantik itu menolak pemuda itu dengan lembut ke tempat duduknya sambil berkata, “Terima kasih, saya lebih suka berdiri”.
Pemuda itu tercengang dengan penuh kehairanan.
Dia sedikit jengkil kerana ditolak oleh gadis itu walaupun secara lembut.
Pemuda itu pun berdiri semula tetapi sekali lagi gadis cantik itu menolaknya duduk semula dan berkata dengan sedikit kuat hingga didengari oleh lain lain penumpang, “Tak apa, tak payah susah susah, saya lebih suka berdiri.”
Tanpa putus asa pemuda itu berdiri lagi untuk kali yang ketiga sambil menjerit,
“Woii cik kak !! Saya nak turun laaaaa!!!
Saya dah terlepas perhentian saya tau !!? Apa punya perasan lah dia ni !!!



Power Rangers biru yang kehabisan tenaga kerana berposa

7 comments:

lizz said...

camner leh ade power ranger biru tu!!! huwahahahahah

imam said...

aku x paham citer ni..tapi lawak ah gambar power rangers dalam train tu..mana ko dapat..

rizputra7 said...

lizz : poower rangers biru org malaysia ler..hahahha

imam : cerita dia macam nie..ko bayangkan..ko naik LRT Putra,kat dalam tue penuh sesak ngan org2..tapi nasib ko baik coz ko boleh duduk....next station ada sorang aweks cun masuk...disebabkan tak ada tempat duduk,aweks tue kena berdiri..aweks tue berdiri betul2 menghadap ko..hehehe...nak ikutkan cerita...ko nak turun next station..ko pun bangun ler,nak stayby nak turun..tapi bila ko bangun aweks tue tolak ko dengan manja..dia cakap "tak apa..saya OK"..tapi ko nak bangun gak sebab ko nak turun..hehehe begitu ler seterusnya...

imam said...

hahahaha..baru aku gelak..
cmtu citer nyer..perasan ah awek tu..
tq sebab sudi explain..

rizputra7 said...

hahah.no hal imam...,,sebenarnya kisah nie benar2 terjadi masa aku kerja kat kl dulu..hehehe

{lumut} said...

sape tuh weh!!
hahahaahahaha..
gelak guling2 aku..
comel weh

rizputra7 said...

Lumut : ko nak berkenalan ker??aku kenal power rangers tue