Followers

01 September 2009

Naik sorang2 ler...

Di sebuah Mall yang sesak dengan pengunjung.. ada satu alat pengukur berat badan yang cukup canggih.. Hanya dengan membayar RM 1.00 kita akan diberitahu berapa berat badan kita oleh program komputer. Seorang gadis dan temannya mencuba di tengah kerumunan orang.. Setelah memasukkan wang RM 1.00..mesin komputer menjawab: "47 kg!"
Gadis kedua cuba untuk menimbang, dan mesin komputer menjawab: "52 kg!"

Setelah beberapa minit datang seorang wanita yang cukup gemuk dan montel cuba menimbang dirinya di mesin itu.Setelah memasukkan wang RM 1.00.. mesin komputer mengeluarkan jawapan:"Tolong naik sorang-sorang. . jangan ramai-ramai! "


video

4 comments:

ayayoo said...

ala da bese dengar la..huhu

lizz said...

kikiki!! tak pernah dengar lagi lawak ni. best2! its make me smile now. ahahha

imam said...

kalo aku naik, pastu mesin tu cakap camtu...

alamatnya..pecah mesin tu aku kerjakan..

rizputra7 said...

cik puan aya a.k.a cik ayu : oo..ko pernah dengar ek...

lizz :smile..nak tgk smile lizz macam mana,adakah semanis gula2...nanti saya buat entry yg lawak2..

Tuan Imam : hahah rilex ler imam..mesin tue tak bersalah..salahkan org yg buat mesin tue..hahaha

p/s : lawak nie aku terpikir,masa aku ngan member aku gie tesco taiping...aku nampak mesin timbang berat dosa..aku apa lagi,masuk ler duit 50sen..selepas selesai aku timbang..aku cakap kat member aku..ko nak timbang tambang tak??..aku suruh member aku naik mesin tue sekali ngan aku....mesin tue timbang ler kitaorg berdua..haha kitaorg dah jimat sebanyak 50sen...