Followers

12 July 2010

World Cup 2010 Akhirnya milik SPAIN

Akhirnya Spain muncul juara dalam kampen Piala Dunia 2010..Penantian yang berbaloi-baloi hehehe..


oh ya..mesti setengah daripada korang yang geram kat Paul -Nujum Pak Sotong hehehe..pagi tadi selepas Spain diumumkan sebagai Juara, ramai penyokong Belanda tak puas hati dengan Si paul nie...macam2 ayat keluar dari mulut diaorang.. " Celaka Paul..hari nie aku nak makan keturunan ko puas2..", "Sotong Sial..." , "Aku tak puas hati dengan sotong tue.." haha..kesian kat si Paul tue kena maki dengan penyokong2 bola..




* Mungkin..macam nie nasib si Paul jika kena culik..

12 comments:

Rara Nasiha said...

memang **** punya sotong. kesian holland kalah.

fndrocka said...

yey orenje menang!

* menang-is

belalang hijau said...

spain mmg layak menang...cantik game yg diorang persembahkan...

Ann said...

aku alergik sama ini sotong...aihh

nas said...

congratz spain!!!
ehehehe....pehh...mst sedap ea makan paul nie...ehehehe

Aidi-Safuan said...

hahahaha.... mesti paul dah cuak sebab ramai tak puas ati ngan dier. :P

Parkcheek Chun Li said...

baik makan sop sesumpah

zaza said...

yess!! mmg dr awal lg bleh agak spain juara, xperlu sotong tu pun... video tu buat aku geli je nk mkn... eeee~

Nur Hawa Mohd Zin said...

mari kita makan sotong beramai2...huhu...pasni kuar lah macam2 jenis binatang wt tekaan...yang Islam jgn terpesong mempercayai sume ni dah lah...blh urtad jadinya...

ieQa sWetLuv said...

kempunan nak makan sotong masak pedas tetiba...egegege ;p

ayunda maajis said...

yark..nasib baik aku mmg x suker sotong..jd paul masih selamat..ahaha

s h e e said...

erk...mcm geli jew tgk video tu...huhu...