Followers

24 April 2010

cinta sejati atau cinta monyet?


KANGAR: Tertekan diejek rakan kerana cinta ditolak dipercayai menjadi punca seorang pelajar tingkatan dua sebuah sekolah di sini, cuba terjun dari tingkat tiga bangunan sekolah terbabit, semalam.



Sumber : Metro


Riz : First time,aku dengar berita pasal student sekolah nak bunuh diri sebab cinta kena reject 100% (lelaki pulak tue)...ohh..mungkin ini ler dinamakan cinta sejati hingga ke akhir hayat....macam2 hal ler budak sekolah zaman sekarang nie....
ok..aku cuba selami perasaan budak laki nie...erk..aku rasa ler mungkin ini plan dia...cuba bunuh diri secara olok2 (menakutkan budak pompuan ) dengan harapan agar cinta dia diterima....


Budak Pompuan : awak...turun ler..jangan buat macam nie...

Budak laki : saya akan turun...tapi dengan satu syarat..

Budak pompuan : ok...apa dia syarat awak?.

Budak laki : awak tahu kan..yang saya sukakan awak...saya nak awak terima saya jadi kekasih awak..kalau tidak...saya terjun....

Budak2 sekolah : Terima jer ler....dia dah suka kat ko tue....kalu dia terjun...nanti ko juga yang susah..sebab dia terjun pasal ko..tak pasal2 kena soal ngan polis...

Budak pompuan : erk......(serba salah)...

Budak laki : (cuba menakut-nakutkan dengan gaya seolah-olah mahu terjun)

Budak pompuan : awk...jangan....saya cintakan awak...jangan buat saya macam nie....please...

Korang nampak tak permainan nie?hehehe....tapi plan dia tak menjadi sebab dah jadi kecoh dengan kehadiran pihak polis dan bomba.


P/s : ini hanya ler khayalan aku semata-mata...tak ada kaitan dengan mangsa diatas...Peace

34 comments:

s h a said...

hahah...nice dialog...adeila...budak2 pon da pandai skrng ekh...ish3...

Rara said...

biasalah, belum ada akal, baligh pun entah dah entah tak. HAHAHHAHAHAHAH. kesian betul. bila dah jadi camni confirm lah kena masuk pemulihan. ingat boleh lepas camtu je? heh macam² sekarang ni. kalau nak mati meh lah jumpa aku, aku tolong cucuk perut dia pakai parang :P

Dunia Mommy Comel said...

xpikir panjang itu pasal la jadi cmtu

Unknown said...

adoi...awek punya pasal pun jadi macam ni..tp mcm ada betol gak pikiran ko to..ahahaha...

shilang00 said...

hahaha.. macam la xde awek lain.. ramai je awek lain..

Dhea Ahmad said...

cinta monyet....one day, ble dia ingat balik semua ni...pasti dia akan cakap....bodoh aku mase tu...

Anonymous said...

heh, dr bunuh diri sendiri, baek bunuh org yg saketkan ati kita. kot? hahaha.
haishhh, pendek akal sguh

hans said...

sekolah apa ekk dkt perlis?
dlu aku belajar dkt sana
budak nih memang xfikir panjang

Aftuz said...

oh,sepatutnya kalau nk mati derma organ atau darah dulu.takde la mati sia2.takpun volunteer untuk jadi bhn eksperimen

Aku Skema said...

haha..bleh plak camtu..ingt blakon muvi ke..lmahnye iman..huhu

Jard The Great said...

ade kebenaran gak dialog kamu tu.. ehehe

Sakura said...

hidup sekali jer.. eloklah pikir pjg.. tak guna nyesal dlm kubur nanti

Anonymous said...

merepek2 budak2 skrg ni naa. adoi

lizz said...

macam2 budak skrg ni naa.adoi

udacun said...

tetibe nak tergelak bace dialog..kekekee

imma.jayma.azima said...

ex bf imma penah terjun bangunan gak sebab imma. tapi dari tingkat 1 je la. huhuhu~ (ini kisah benar)

(-__-')

djambu puadovich said...

memalukan kaum lelaki je...ada ke nak bunuh diri. kalo wanita yang nak bunuh diri ada logik jugak...kui3~

rizputra7 said...

s h e e : hehe...dialog dalam drama tamil tue...

rizputra7 said...

Rara : mesti ler..orang dah cop budak tue ada tekanan perasaan

rizputra7 said...

**Bila Comel Jadi Comot** : lebih mengikut perasaan...jadi macam tue ler

rizputra7 said...

Armyrule : hehehe..tektik permainan dalam drama nie

rizputra7 said...

shilang00 :lawa sangat kot aweks tue

rizputra7 said...

Nadia arRumaisha : itu dah semestinya...

rizputra7 said...

Fifi :huhu...ganas ler fifi nie...sampai nak bunuh orang pulak

rizputra7 said...

hans :entah..nama sekolah dirahsiakan....

rizputra7 said...

Mr.A : betul2..setuju sangat

rizputra7 said...

Aku Skema : akal pendek,mengikut terlalu perasaan dan lemah iman

rizputra7 said...

Jard The Great :hehehe terima kasih

rizputra7 said...

Sakura : haha..betul2 membunuh diri nie dosa besar dalam agama

rizputra7 said...

Anonymous :memang pon...banyak merepek jer..

rizputra7 said...

lizz : try ko buat pasal nie...mesti best bila ko tulis nanti

rizputra7 said...

udacun :ala..uda nak gelak kat riz ler tue

rizputra7 said...

^ ZuMaWaMBa ^ :ceh...tektik jer tue..bukan dia berani pon.

rizputra7 said...

djambu puadovich :sekarang nie dah terbalik bro....hehehe