Followers

20 April 2010

Gambar budak kena Dera..

hehe..macam siot jer buat macam tue....

14 comments:

Armyrule said...

ahahaha...masak bdak tu di tonyoh2..comel..wakakaa

GadisTerbilang said...

ABANG GT PUNYE PEBERET BAUT CAMTU KAT ANAK SEDARE

TAPI DORANG XNAH NANGES. KELAKO!!!!!!!!

aenareal said...

ala kesian nyer..tp cute jer bdk tecik tu..huhu

saya_arief said...

cian dak tuh..

~AkukahMilikmu~ said...

sian budak ni..kena tenyeh2 mcm tu..

NiNa' said...

hahahhahaa comey~~~~

eQuRlz said...

hehehehe..sian lak kat baby tu..tp eqa selalu je buat mcm tu kt muka kucing :)

Nur -al- Ain said...

tu gurau ke ape? mintak penampar je kalau gurau cam tu.. sian baby..

s h e e said...

haha...neh dera ke ape neh.cumeylla baby tuh.tembam...geram2.

rizputra7 said...

miro :hoho..

Gt : kelako yer...try buat gt pulak...hehehe

rizputra7 said...

aenareal : yup

saya_arief : kesian ler juga...tapi aku tgk macam budak tue suka jer..

rizputra7 said...

~AkukahMilikmu~ :hehehe..cute apa..

NiNa' :aku lagi comel

rizputra7 said...

eQuRlz : kucing tue tak cakar ker?...tak pon lari dari rumah..hehehe

Nur -al- Ain :hohoho..marah nampak..mungkin mak dia nak bermanja2 mana ler kita tahu kan..

rizputra7 said...

s h e e : bukan dera...cuma mak dia geram pipi dia jer...