Followers

10 September 2009

aku hensem @ x hensem ????


Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap:: woow, cool giler...
kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus...

kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody's perfect
kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam pecah rumah!

kalau lelaki handsome menolong perempuan yg diganggu
perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!
kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia...

kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: sepadan sangat...
kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan tuh!

kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..
kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata:...(terdiam, tapi telunjuknya
meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)...

kalau lelaki handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang
kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...

kalau lelaki handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: matching... hebat luar dalam
kalau lelaki tak handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?...

kalau lelaki handsome tak mau bergambar
perempuan akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar
perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya?...

kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap:ini barulah lelaki gentlemen
kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang begitu....

kalau lelaki handsome bersedih hati
perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on
kalau lelaki tak handsome bersedih hati
perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke pondan !!

kalau aku cakap aku adalah lelaki tak berapa handsome
perempuan akan cakap : ???

9 comments:

{lumut} said...

perempuan x cun pon mesti kene nasib yg serupa jugak..
itulah manusia hanya cinte kesempurnaan....

imam said...

kalo lelaki cam aku cakap muka aku biasa jer..

pempuan akan cakap " no la..abang imam hensome cam aaron aziz"
"sapa yang cakap abang tak hensome tu buta"

mizz saifa said...

siannyer sape2 yg x hensom.. dun judge d book by its cover k..

x semua perempuan camtu :p

rizputra7 said...

Lumut :ko buat ler entry nie "saya lawa @ xlawa"..nak tahu gak nie...ya semua org nak sempurna...

imam :haha betul tue imam...muka ko macam aaron aziz ker??aaah ye ler..aku nampak belah tepi muka ko ada iras2 sikit aaron aziz...hehehe

saifa :saya ler yang tak hensem tue...kalu saya "mengorat" saifa..mesti saifa "reject shop" awal2 lagi hehehe

ayayoo said...

oit da pernah bce...aku xleh jwb soalan ko..sebab aku encem..

fifi said...

hahaha. adat dunie lew. pempuan pon kene mcm tu jgk kan?

rizputra7 said...

aya : ko memang...

fifi : welcome ye fifi,thanks sudi jenguk blog nie...ye biasa ler..sama jer...

azuan said...

laki ke ppuan..
sama je..

yg penting..
aku hansome..haha

rizputra7 said...

azuan : yeye..memang betul..yang penting ko hensem...hehehe